Saturday, October 30, 2010

- SaMaT pENgAnTiN bR -

haihhhh..sjk 2 menjak ni....mbe2 kl dlu sume da betemu dan bejejak kasihan kat fb..malang nyer dorg sume da kwen2 tunang2...awat hangpa ni gatai ngt ni..awai ag kot..[ceih...pd hal jeles]..asal add aku ja tnye..cah ko da kwen kaa..byk ank ko..[ank2 sdre aku la ngek dlm fb tu]..cah aku da kwen ko bile lagi...cah, bile nk mkn ns mnyk ko nih...euww..hangpa ni xda soklan laen nk tnya ka..jodoh aku xmai ag lah..die duk menyorok ag..hangpa bw besabaq naa..t aku habaq la bile mo kwen nyer...da2 la tnye naa..lotey aku nk jwb..jeles melihat anda2 sume suda bebahagie..[bile la aku plak nk bahgaie nih]..dan kpd kwn2 aku ayu, farah, syida, samat pengantin br k...smuge anda2 bahagie lah..dan pde yg de baby tu...baby anda sgt comey..taniah2..muge btmbh2 baby hendak nye...dan pd iman, ct, sue, amoi yg da tunang2 tu jgn tunang lame2 na..p ajak cik abg korg kwen cpt2..bnde baek xelok lmbt2..dlm geng2 hangat aku dlu...aku ja yg tggl...xtunang x kwen..haishh...jeles2...

cotcet2 : kpd 'anda'...dgr cite anda mo kwen ujng thn ni...smuge 'anda' bahagie besame plhn 'anda"..samat kwen2 d ucapkan kpd 'anda'... :(

No comments: