Wednesday, October 27, 2010

- ePi BeFdAy -

ri ni aku sgt2 ler epi...bab nyer gapi dan ikan lage aku da samat melahirkan baby2 nyer...gapi da 3x besalin...total baby 7 ekoq...ikan lage???emm sgt byk...da x tekire....ag pon mmg xley nk kire..bab die tersgt la keciikk...tgk pon tgk gitu2 jet...tkt daddy die mkn baby2 tu plak....arap2 baby lage2 ni sume nyer ley idop dan membesau cm mummy daddy die k...gapi???aku ase sume nyer ley idop ngn jaye nyer...cume bile dorg aktf2 sgt tu yg jd kes bunuh diri..bab melompat kua dr akorium [tp sbnr nyer bukan akorium pon..aku buh dlm bekas kueh raye jet]...dan mati tepijak...!!!!cian kan..tp skg tu sume x jd da kot..bab aku da beli akorium de ttp die skli....muge baby2 lage dan gapi ni sume umo nyer pnjg k...ley wt ilang tensen aku tgk ank2 aku sume riang gumbire...

cotcet2 : samat ari jd lage dan gapi....

No comments: