Sunday, October 3, 2010

- aKu MaLu -

mlm petame duk ukm...aku bella cah kua besame beliau...beliau ni cah nyer kwn...nk jd kan cite...aku ni xley tidoq bile pkai inner slendang jenis kaen lembot2..lau x tidoq d tanggong beres keadaan slendang tu...tp ape kan daye..mate aku ni xley thn ngntokk...ngntok yg teramat sgt dah time tu..mmg baek nyer lena dlm keta...pas jln2 p up town down town...tudung aku jd up side down dah...geli betuii..inner tu da terangkat kot...dala aku duk dpn beliau time nk minum2..malu gk la sye d buat nyer...dale pestime jmpe...skli jmpe tgk aku belemoih jaa...miz belemoih selemoih dr utara ka pe aku nih...dala br bangkit tidoq....mmg la die tu cah nye kwn2...tp MALU kot....da cm dak kecik x reti pakai tudung jaa...muke jd mulat yg x terhinggaa...slendang jd melepet2 kat muke...luas pemukaaan muke jd betambah....dan plg syok nyer...bella ngn cah duk gelak2 kan aku..adeiii..sampai ati hangpa naaa..mkin aku ase malu mkin gatai tgn aku ni kunun nk betui2 kan...tgk2???tu dia...baek nye xbetui aku wt...lagi la depa gelak2....emm nk xnk aku ne tahan malu jala....sib baek xdak org ngt kat kedai mkn tu...de pong abg2 industan jaa...kire halal la kan??jarang tgk minah slendang pakai slendang cm aku ni....sib baek depa xamik gmbr aku kan...lau amik..knpem la mnjd igtan spnjg hayat....huuuu

cotcet2 : one in million...hahahaa

No comments: