Saturday, October 30, 2010

- BenCi gRaF -

Td time ngh syok mnjwb paper abg zaidi ku...tibe2 kelihatan soklan ne lukis2 graf yg sblm ni mmg aku de mslh ngan nyer....tbe2 de log2...tbe2 nilai sume -...dan aku tbe2 bler...mcm bese...bler akan mai bile aku jmpe soklan nih...cuak x cuak gk ler..20 mrkh beb...aku duk tgk mbe sblh byk gile kire2 die..aku nyer gile cipot...ape suda jadi da??knpem aku yg slh..bab tang graf ni aku mmg k.o ngn jaye nyer...tu la..time graf2 ni d aja lam kelas...aku x p klas..monteng je tauuu..da xley wt mule la kau tebayang muke abg zaidi dlm klas ngh mengaja dan kdg2 tesengih2 ngn segak nyer...haishhhh...mmg ne trime padah x p klas..mbe duk aja byk kali pong..byk kali gak aku bler...benciiii betui tgk soklan ni ler....bencccccccccccciiiikkk...!!!!!!

cotcet2 : sile la lls kan adk mu ini wahai abg zaidi uiii...heeeeeeee.... :)

No comments: