Saturday, October 23, 2010

- my BaBy -

tu dia...baby2 aku yg bejaye d pancing dlm pasu2 bunge dkt **...hahah..hebat x??aku ni hebat begusip dan juge memancing ikan gapi dlm pasu upenyer..bakat tependam nih...[cite betui nyer bella ngn cager yg mancing]...aku tlg amik gmbo jet...t aku uplod pic tu naa...bella la x bg aku mancing..bab die kata aku ni bisingg..byk ckp...ikan habeh lari dgr sore aku...benar kah???aku ase sore aku ni memanggil ikan2 tu supaye sng tok d pancing...hee..mule pancing dpt 12 ekoq...tp dorg ni branak pinak plakk..de daddy ngn mummy dah dlm byk2 tu...dpt 3 eko baby gapi...sume nyer name gebui...aku tatau girl ke bui...buh gebui2 jelah....sgt kecikkk...dan comey...sume nyer jd 15 ekoq....yeaaa....t da beli uma br kite pndah uma br yer..xmuat da tu..

cotcet2 : ilang tensen aku tgk ikan2 ni....

No comments: