Monday, November 15, 2010

- sYok -

kui 6.30 ptg td kua ngn cah p kuale pelis...mkn2 hotdog yg sume nye arge sengget....bile da lapiaq knpem la akan mkn ngn byk nyer smpai lupe diet aku..mkn2 tepi pntai dan dlm ujan...wlpn aku ngn cah je tp tetap sonok...gelak2 mmg xabes...abes p kuale p uma puan rohaiza Kp DIS dan juge supervisor cah....dan makan lagi...aku tegode tgk ayam2 yg d ptong kecik2...lalu aku telah memakan nyer besame sepinggan nasi gureng....abes ns guring bgn ag p cr mkn...jmpe salad lak...emmm sggh enak...ase cm nk tapau...tp bile da abes sume aku mkn...bw blk prot pon ckup da..gumbire melihat junior2 dis skg sgt la bijaksne...ramai yg dpt ANC bekualiti..byk dpt 4 flat...mmg korg hebat..!!tp sblm smpai uma puan kami da sesat..bile da blk pon sesat lagi...tp xpe..nk mkn nye pasai kami sggp mengharungi nyer...abes mkn2 p karok plak..plan nyer mcm ramai2..tp yg p nyer4 org je cmpo aku...lily cendoi ngn cah...tp syokkk....masing2 menyumbangkan sore masing2 ngn jaye nyer...bes2...abes lupe sgale2 nyer...sgt syok....t abes cuti kite p ag naa...aku nak senggol2 lagi....hahahah...

cotcet2 : ko je yg aku de la ni cah....tq bw aku jln2...

No comments: