Tuesday, November 23, 2010

- cEnKoNG + HiTaM + kUruS -

cenkong hitam kurus 1 kombinasi br d ari raye...smpai je aku kat uma pg slse mggu lps...my mum da ngepek..."duk cbok jg bdn ngt...diet sne cni...blk uma muke hitam2...cenkong2...nk sgt kurus..elok la tu cmtu...tu yg adk nk kan...."...lalalalaaa......ne ngepek aka beletiaq d pg ari....syok jgk..lame x dgr maa ngepek..rindu plak...heee....ngn makcik aku duk tmbh leher jd pnjg lah pelah...lagi la wt maa betambah2 ngepek...akhrnyer....duk uma kurg smggu ritu aku mkn nasi ari2 ngn jaye nyer....nasi kabu d pg ari...ptg mkn nasi..mlm pon mkn.....xmkn t ne mara....ag pon aku xley xmkn....tegode sume laok2 yg ade...ne umpan ngn sume laok2 aku ske..kailan ikan masin...bawal swetsour...sutun msk merah...dan mcm2 lagi...knpem la mkn ngn jaye nyer...2 3 pggn gk lah..hahaha...abes buncit kembali prot ku ini.....tp aku ase aku ni xdele krs ngt...muke itam bab sanben kot...ngn aku cuci muke pon tidak...haa tula jwpn nyer...xpuas ag bemnje ngn maa abah..tp apekan daye....thesis ni akan jd mkin srbt lau xwt awai2....

cotcet2 : nk sambong mnje kat kl t...yahuuuuuuu......

No comments: