Tuesday, November 23, 2010

- GuSiP -

lame plak ase nye x begusip....semenjak 2 menjak ni aku ase cm nk cite je bnde yg da lame ku pendam dan tbe2 tjd juge d cni.....gatai tidak betempat....jijikkkk.....geliiiii dan mcm2 lagi lah.....cite yg da aku gureng2 dan tokok tmbh cket2 bg ag sdp dan byk..name pon gusip kan...aku cmpo2 la mane yg pelu...name2 bwh ni pon bkn name betui...aku reke...tp de kaitan ngn yg idop dan xdek kaitan yg da mati...

*** bemule nyer semester br....aku jd smkn bz....nk menguruskan pendftrn...pembyrn yuran2 pengajian dan kolej kediaman...mggu ptme dan kedua belalu bgitu shje...cbok ngn proses dftr mndftr wlpn kelas tlah bemule....msk mggu ketige, lecerer da wt test....test2 yg hampir tiap2 mggu ade....wt kan aku ag srbt tatau nk stdi mane satu....bile da kesuntukan mase..mule la bejinak2 ngn tuyul yg tlah skian lame menanti untok beramah mesre ngn aku....tuyul tlah bejaye d wt ngn pnoh ilmu di kertas xlupe juge dlm fon..malang nyer smpai d klas yg tlah dttpkan tok test djln kan, klas telah pnoh ngn rkn2 kelas yg dtg awal 30 min....dan aku tepkse duk dpn dan juge besebelahan ngn lecerer....dan tuyul ku??hnye tggl kenangan....cket pon tidak membantu...dan aku tlah bejaye menghantar ketas kusun kpd lec ku...test2 laen juge aku xdpt jwb ngn sempurnanyer...asaimen2 pule mkin betambah..ngn kije2 laen d tanggoh2...membuat kan aku mkin kurg mase tok stdi...dan hasil nyer hampir sume test2 ku failed ngn jayenye...stadi week adelah mggu tok stud sume stdi prepare tok final yg bkl tibe...tp aku msh lagi cbok ngn test 3 bg sume sbjek...selesai sume test..lec tlah mengeluarkan kerimak, total sume test kuiz asaimen yg tlah d jln tok semester ini...ngn test2 yg tlah aku lalui, aku tau kerimak ku tidak sehebat rkn2 sekelas yg laen...mkin merisaukan apebile melihat kerimak yg tesgt2 lah rendah malah yg plg rendah dlm klas adelah aku...melihat rkn2 laen begumbira membuat kan dri ini tesgt la sedey dan juge iri hati ngn kejyaan rakan2...rkn baek ku fiqa menghampiri driku dan menasihati ku supaye saba tabah dan juge beusehe ngn lebey lagi time final nnt...dan fiqa tlah menyampaikan pesanan En Farouk yg ign bejmpe ngn ku...stibe nyer aku kat blk En Farouk, aku d mnte dduk d hdpn beliau dan beliau tlah menyoal2 ku mengape dan kenape kerimak ku plg rndh dlm klas..ape yg tjd kpd driku...aku mnjwb segale pesoalan nyer ngn tenang pd mule nye...dan mkin lame mkin sedey shgge menitis kan air mate...En Farouk y melihat kesedihan ku tlah mule memegang tgn ku dan minte agr dri ini byk besaba...aku menjd kaku apebile En Farouk mule memegang tgn ku...dan akhrnye bgn memelok driku...beliau bebisik d tlinge ku dan menyatekan beliau akan menolongku jike aku meonolong beliau....mendgr bisikan itu aku jd mkin tkot dan meronta2 agr pelukan tu d leraikan...mkin ku meronta2 mkin kuat En Farouk memelok ku...En Farouk mule mengatekan bahawe beliau mmg tlah lame memendam ase menyukai dri ku...ke mane saje ku pegi beliau tlah mengikuti ku...dan mmg dinanti2 kan saat dri ku beduan besame nye....kini sume nyer tlah mnjd kenytaan...****


dan aku mls nk pk pe yg jd pastu...pndk kate...pompan ats tu tlah d gunekan tok memuaskan nafsu en farouk....!!!sgt jijik..sgt keji pebuatan itu yer...semate2 tok bg pompan tu lulus....org yg kite hormat,,bg kite ilmu pengetahuan sggp wt cmtu??wat de heeeeeeeeel....!!!!

cotcet2 : adaptasi dr ksh benar....huuuu..jijik..!!!

No comments: