Wednesday, June 2, 2010

- SaBa La -

sabaa je ...bia je la ape nk jadi pong....cket sbyk ley gk baiki dri sndri...ubah2 le mn2 yg x ptot tu...jgn nk ikot kepale ngt...try same kepale org laen k...ne tau de yg ley trime de yg ley pakai kepale org tu...mne yg xley trime jgn la trime lak...klu x wt cm ni...sampai bile2 pon xkn dpt mcm dlu2 kale..epi gelak ketawe tiap mase...bese le de org ske dan x ske kite...kite xley pkse pon org laen tok ske dan trime kite...sape2 yg xley trime tu xpele..kite wt cm bese je..jgn plak duk wt xske die...wt rilek dah laa...de yg dtg de yg pegi..bnde kat dunie ni kan xpena kekal...trime jela seadenyer pesekitaraan skg ni k...xmo dala ngade2...da besau kan...buang2 le ngade2 tu k...x ley bw ke mane pong kan...sny0m je byk2...wlpn dlm x snyom tp klu lua asik snyom cket sbyk ley ubat ati kan....wlpon xbp ske snyom2..try2 je eh....pasti buley.....heee...

cotcet2 : en3 tok dri sndri drp die...maceh die...

No comments: