Thursday, June 24, 2010

- BaRa ObAmA -

bara obama adlh seorg pompan yg kini menghantui jiwe rage aku...name mnje ini dreke khas tok beliau bab beliau tlah mnggunakan pekataan bara kat mbe aku secr tibe2...die ni awai2 jmpe ag mmg da jd hantu...bab nyer...de aje yg xkene bile aku bedepan ngn beliau...pestime jmpe da ckp bnde yg x ptot di ckp...ptot nyer pestime jmpe x ptot la cmtu kan...ne jg ati kami2 yg msh mude mudi ini...wlpn kami xseswai kat ctu...tp ikot ske kami la nk duk mane2 pong...xptot lak ase nyer tbe2 die ckp kami xseswai d ctu...dan...sampai ari ni..aku cube gk tok wt2 xksh same beliau..smpai ler mbe aku cite 1 gusip...psl beliau...buley beliau tnye awt kami ni beriye ngt nk blk?sib baek mbe aku pndai jwb....

da tu plak...td...da lame aku xkene ngn die..aku ckp kat mbe aku...pakai meoh tu elok2 cket...p la pakai mask ke xpon wt lam fiumhud...bhye kot...kan toxic2 tu...xtkt ka??sat g die nyampok..hang pa ni suma nk tkot2...cam na nk wt kija cm ni..da la kuat..da tu plak wt muke herot2 plak..motif????1 ag...tisu hilang..pong jd isu hot...keco sekampong...mmg aku amik tisu tu..tp nk bg kat akak yg mnx tisu tu...mana p tisu kat cni..td ada.sapa amik plak....kuat beb...dala sume duk wt kije..tggl aku yg xwt kije...da tu die ckp ngn aku la kot kan??aku ni dala klu bengkek muke merah2...mmg ketare lor...aku p cr mbe2 aku..sat g tbe2 sebak lak dah..bab ne buli ngn bara obama nye psl..da klu sebak idun mate abes merah lah....bos aku lak pasannn...adeiii..lecey2...bos p tnye mbe lak pe jd ngn aku...tu diaa..abes smpai bos pong tau...buley plak bos wt lwk..besa la tu...dia klu mai pg2 muncung2 ada la tu yg xkena...mai kija pg2 mkn oti canai snyom2 tu elok r tu..kami pong teglak besau larrr...trok betui bos kami ni..bajet kami da kwen kaa..sila la jgn mncemari otak kami yg suci ni bos yer...adeiii...dprd bengkek ngn bara obama...dpt bos wt lwk2 cmtu..ilang tros bengkek2 tu hah...

cotcet2 : maceh byk2 boss....love u...hahaha....:))

No comments: