Thursday, June 17, 2010

- aRi TaCiNg SeDuNiA -

ari ini dan ari2 sblm ni...aku asik tacing2 dan tacing...kdg bnde kck pong aku jd cpt tacingg dan juge ase crying is better than talking....!!!!dan bile aku ngs aku akan skt pale..bile skt pale aku akan tdo tnpe gangguan mmpi2 ngeri...dan aku akan lupe segale2 nyer...so sok ari akan kmbli nomel..tu la yg mnrk nyer bile aku ngs..semenjak 2 menjak ni....aku cm cengeng2 pong de....byk ngt smpn sorg2 kot kan...tu jela jln penyelesaian die...tp aku xbp ske dri aku skg ni...bab nyer cm asik tensen2....tensen ngn pe pon aku tatau...otak aku pon cm jln sndri2...ske ati die nk pk pe...tu yg skg ni blk kije aku tdo..mgrb bgn smyg dan tdo...dan tah pukul bape2 tah bgn isyak lak...

bile la ari2 tacing2 sedunia aku ni nk abes..tulun laa cpt abess...xthn lahh..xske cm ni...cm org gile pong ade...kjp tacing2 macing...ngn muke kdg teherot2 cket...pastu duk gelak2 plak...tp gelak pkse la kot kan...bab nk neutral kan blk mud aku...tp klu nk gelak sng jet...aku suh my br0 yg ske koya2 tu bhn aku..xpon ngate2 cket....knpem aku gelak2...maceh bro bab sllu membebel dan juge bhn diri ini....heeeeeee....

cotcet2: x suka prasaan ini...

No comments: