Monday, August 2, 2010

- BaS -

rini ari ke 4 suda aku naek bas...mule naek cm nk cuak2 gk kan..bab nyer xpena ag naek bas lik umah....smpai kan de mbe yg anto dan babai2 kat pintu bas...maceh u....:P...da naek skli cm nk naek lagi lak...yg syok nyer abes klas tros klam kbot g kat masrum tkt ne tggl ngn bas..smpai xli mknn ler..tkot ne tggl nyer psl an??tp tu ari ke 2 lah..rini aku smpt li mknn sblm blk...agk tekejar2 dan klam kelibot gk ler...abes klas mmg tros cabot...tp tu time2 blk r..time g klas aku xpena naek bas ag...tp smlm g modul naek bas...da tau nk naek bas bgn lmbt lak an..kui 6.50 bgn 7.15 da tggu bas..tggu nyer tggu kui 8 bas br maii...lmbt betui...smpai naek kematu gk ler duk tggu lame2 kan..ari rabu t da xley bgn lmbt2 daa..bab nyer aku yg ne tggu bas...bas knpem x tggu aku nyer...

cotcet2 : maceh ciii..bab amik aku tepi jln td yer...kurg poses bakar lomak d bdn ini...:P

2 comments:

Franky Boy said...

hehehe.. wokeh!! sanma2..

[e]cha [b]aek said...

t ley la amik ag naa???i is syg sama lemak i....:P