Friday, July 2, 2010

- TaMaT -

rini....las day duk batuwet..2 bln duk cni bab pektikel..mcm2 hal gk le jd kat aku...bab nyer aku ni xpena duk uma org lame2 cm ni....dr kck smpai skg aku mmg ssh nk g uma org....jiran2 yg da bthn duk sblh pong aku xpena msk...ag ske duk uma diam2...klu maa abah kua p mane2 pong mmg jarang folo ler...22 thn idop cmtu...da jd cm ni...mst la nk ne sesuai kan dri...nk ne beckp dan beramah mesre....mmg xpena aku buat sblm ni...tu sbb le aku xske g uma org...bab xpndai nk begaul ngn mreke...ngn kwn baye2 aku pon aku x pndai ag kan x baye2...tp aku try gk ler cne2 pon....pd mule nyer mmg sebe xkene....bab aku kekok...ase sume aku wt xkene...

mggu petame mggu yg byk ujian dan dugaan....ngn aku berperangai cmtu ngn tmpt kije kbtln nyer aku sgt bz ngn heavy metal....smpai kan naek tensen gk ler..bile da tensen cmpo ngn hormon xbetui....aku cm snyp2 pon de...jd cm xmo ckp..kot kang slh ckp...kot aku tbe2 gurau gns2...dan mcm2 lagi ler....emmm pnat gk ler aku memikirkan dri aku ni...tp ase nyer cm da mkin ok mkin pndai seswai kan dri....tp tu yg aku ase....tatau la org laen cne...tp ttp gk ase x ckup...de gk yg xkene....emm aku dah mencube...dan berusehe...dan klu juge de yg xkene mnx ampon pd dri sndri dan mreke2 d skeliling dri ini...aku xbuley nk suh sume org trime dan suke aku...bab aku x sempurne....aku juge de keburukan dan kekurangan...kpd dri sndri...sile la blaja drp ksilapan yg tlah anda lakukan yer...:))

cotcet2 : fidah..."kwn yg sejati akan menerime seadenyer shbt itu wlpn ssh sng baek buruk"...ayt ni akn aku igt smpai bile2...maceh kwn...syg kmu sgt2...

No comments: