Thursday, July 22, 2010

- sUkE tP x SuKe -

pe jns tjk post aku kali ni...cm ayt keling pong de kan...tu la hakikat nyer...sem ni aku amik food chemistry.....tjk yg mnrk bab kite akan blja psl bhn2 kimia dlm mknn...tp ape kan daye....bile msk klas da 2 mggu....2 mggu juge aku xphm ape..yg aku tau time klas tu aku ne mkn2 dan borak2...xmkn xborak knpem aku ketidoran....bnde yg d aja same je cam bab aja bab ujung2 dlu...tp dlu baba aja cket2 jet....x menyelam ke dsr laot pong...tp kali ni???sgt la hebat.....dlm2 la ne blaja nyer....tp dsbbkan lec aja laju2...sy pon ngn laju2 nyer x phm pe yg d aja...heeeee....bkn nk slh kan lec...tp slh kan dri sndri la kot...bab nye mls nk stdi sndri dan arap kan lec jet...bile aku nk jth chenta same food chem nii ???

cotcet2 : ske sgt sbjk ni...tp mkin ari mkin xske lak jd nyer...:((

No comments: