Wednesday, May 12, 2010

- my BFF-

rndu same bff aku sgt2...da lame kenai...da byk bnde aku cite kat die...aku tau die mmg bff yg ley caye..sume bnde yg aku cite akan dsmpn d jg ngn baek..tnpe menceritekan mengejek dan laen2...tp die da nun jaoh dcne...dan aku dcni....skg???emm bile aku da cite pd insan tepilih yg br dan die tau pasai aku...aku bajet die akan smpn ngn baek ler...tp hakikat nyer??tu sume xkn jd...emm nk xnk aku ne trime jelaa...so nsht kpd dri aku sndri...sile la tabah kan dri anda...sabaq...tacing2 skli pongg...bia kan je k...trime jela se ade nye...biakan mreke besuke ria..

cotcet2 : rmbt same itam tp ati laen2..

3 comments:

luluka said...

mmm..ape makna tacing2..??? bia mrk brsuka ria..??

[e]cha [b]aek said...

tacing bemksd trase dan besuke ria bemaksd begumbira atau pon besurunuk...

luluka said...

hu..??
gitu ek...
mmm..xpo la gitu gak...