Sunday, May 16, 2010

- idop baru -

idop baru??emmm...nape tah aku trase nk wt entry mcm ni...sok pg...aku akan stat mggu ke 2 pektikel aku...dan aku masih lagi dlm section standard...yg xpena de sample...so aku d arah kan duk dlm section contaminant besame stud upm bename pa'ah...die ni kuat gk sembang nyer...kami duk wt exp nk determine heavy metal [cadmium] in fish..3 ari kami duk prepare sample ni tau..smpi kan kami tediam tatau nk ckp pe..da 3 ari duk wt bnde same..nk digest sample...drpd byk bnde ckp..tros diam..dan sampai telelap2 dpn fumehood...dan????ape yg tejd??meletop kot conical flask kami..aku ape ag..menjerit lahh...mbe aku plak..da tgk conical flask tebaka buley plak die nk samat kan ngn tmbh acid nitric...sat g yg laen plak tebaka dan meletop smpai mengeluarkan api kot..dpt kat aku tros mnjrt dan juge slamat kan diri..tnggal pa'ah yg smgt nk slmt kan conical flask tu...dtg la pule staf2 tny awat ni cekk...awatttt...tu diaa..hang pa bukak smpai 9 ka hot plate ni...panaih sgt la ni..kami da tesengih2 dah...bukak 9 bab nk bg cpt siap..tp tgk2 osak kan sample plak kan...lwk2...sib baek xne mara..hee..

tp sok??pa'ah xdakkk...dan aku duk la sorg2 sambong kije ritu la kot...arap2 xdek pe mslh yg tejadi la naaaa...aku tkt dan cuak gk ler ni...tnpe pa'ah adekah aku bejaye???

cotcet2 : pa'ahhhh..hang ponteng kije eh???

No comments: