Monday, April 26, 2010

- sEnYoM LaH -

buley x klu snym2 ket??ni asik masam2 kerot2 muke jet..klu de laki snyom smpai ke kaki plak...maen msg buley lak tesengih2 riang gumbira..tok sah le nk jeling2 ngt...dpt ape je pongg..nk lwn mate ye??jgn bg aku jeling blk sude..skli aku jelingg kang...tros juling agk nyer kamu d cane..hahah....jgn kmu berani maen mate ngn i ok.. da klu time nk bg ketas order tu..sile la amik bile org da bg..jgn la wt tatau...bp nk kali nk bg tah..bp lame nk tggu tah...mmg menguji kesabaran betui mreke2 ni tau..kang klu aku ckp cket de unsur2 mulut longkang lak bahaye lak kan...pastu yg nk duk layan org laen dulu tu nape yer??ape kah motif kamu sbnr nyer??bak kate rumet aku.." ade aku amik laki hang ka yg hang nk busuk ati ngt ngn kmi nih"...da tu bile kite slh order cket nk bebel sorg2 lak...igt kmi xdgr ka??kami dgr la.....sib baek kamu bebel dkt shbt aku yg baek ati..klu bebel dkt aku ler...aku pon tatau ley tadah x mulut longkang ni hah..

cotcet2 : aku pong xske snyom gk...tp aku xkerot2 dan masam 24 jam ok...

No comments: