Monday, April 12, 2010

- Ank MaMi KuaNG aJaq..!!! -

cite nyer belaku smlm...aku nk g beli air..sat g abg2 tu xmo lyn aku lak an..duk lyn minah2 yg ske tesengih2 dan duk wt gedik2 ngn abg2 air tu..aku nye air da mnx byk kali tp xlyn gk.."abg mne anggr sy bang...air sy banggg...nk anggor bangg..."..byk kali gk la aku ulang ayt2 ni dgr ayu nyer...minah2 laen da dpt air ngn jaye nyer..aku aje x dpt2...abg ni mmg mendtgkan ketidakpuasan ati betui lah..aku pongg g la ckp ag.." abg mane annggor sy bang..abg jgn wt lecey bang.."...tu je ayt2 aku..nada ckp pong xtggii..mcm bese jet...tp bile die da bgks air aku..siap pesan kat mbe aku g..."ckp ngn kwn tu ckp biaq elok cket naa"....

sat g aku kua je dr ctu..mreke2 tu sume betepek kat tgkp dan ckp cmni " kuang ajaq nye ank mami...igt aku kebuluq ka wet ang...aku x kebuluq pong lahh...laen kali ckp leklok ket naa..jgn nk kuang ajaq..."....cessss....sjk bile aku jd ank mami tah?aku kuang ajaq ka hang pa yg kuang ajaq ni?xkn aku ckp jgn wt lecey pong da tacing??muke nmpk gns....tp dlm ati de tmn bunge yg indah ke bang???apaa daaa...tu pong nk tacingg...ni betui ka laki ni?ka otw nk jd sutun??opsss....suri bangg..sy mmg sngje nk ckp cmtu...hahahahaa...

cotcet2 : aku ank mami ka??ank abah la der...

4 comments:

luluka said...

der.....derr xpham ke...dlm ati abg tue mmg ada taman la....kalu xde..xkan nak tacing.....sejak bile derr blur ni der..?? aku yg blurr nie pun pham der..hahaha

[e]cha [b]aek said...

derr...da sthn lebey waa ngn lu der...lu ne phm der..bler2 juge adlh 1 pnykt bejgkt tnpe dsedari der...aku br sdr der..aku juge kdg2 de pnykt bler...!!hahaaha

luluka said...

derr....hahahaha....ok derr...aku paham derr...di mana ada jalan, disitu ada highway derr...
derr...moh la kite becinte der...hahaha..ape aku nie....?? xpahm...hahaha

[e]cha [b]aek said...

hahahah..lu skt ape ni der...ajak waa bechenta lak..bkn waaa da mmg bechente ngn lu ke der??ke lu nk ngurat abg koya lak?