Saturday, February 6, 2010

- aRi iNi dLm SeJaRah -

smlm adelah ari plg gelak tok sem ni...bab nyer..de 2 kejadian yg mnrk telah menimpe kwn2 aku...

kejadian 1 :

ptg smlm kitrg de lab cabonyl...so sume nyer ne ltk beg kat lua dan msk dlm lab tok wt experimeng...tibe2 ade 1 grup dak2 comey yg duk lua ni dtg..mreke lmbt smpai..yg syok nyer...smpai2 je tros mnjerit...kitrg kat dlm ni tekezot ler...nape la mreke kat lua mnjrt2..upenyer ade ulaq daun yg bekale ijau kat luaa...bedekatan ngn beg2 kami2....bile da sume kuaa..yg pompan ni sume mngeluarkan sore mreke yg sebena lah..menjerit2 skuat ati...ulaqq...ulaqq..ulaaaqq...pastu rumet aku a.k.a bella cbok nk beg die..tkot ulaq msk beg die...tbe2 dtg ler wonder pet bebaju ijau yg dinamekan kici dtg samat kan beg2 itu...da dpt beg msk dlm lab blk..bella ni siap pakai spek ag nk tgk mane pegi nye ulaq itu..x pakai x nmpk plak..muke da pucat gile pas tgk ulaq...upenye die xpena tgk ulaq scre live daaa...ptot r die nye muke pucat cm nmpk ulaq besau...hahahha..cian rumet aku....kitrg sume duk usik die dlm lab psl ulaq2 ni hah...

kejadian 2 :

ni psl tentere2 yg wujud di malaysia...aku xpena tau seumo idop ku ade tentera tanah dan juge tentere ayaq!!slame 22 thn 2 bln aku idop di muke bumi ini...aku tau udare laut darat je tau..dpt kat kwn aku sorg ni..dgn yakin nye die ckp ade tentere tanah dan ayaq!!!!cm mane la die ley tepk dan tesebot tanah dan ayaq kan??sib baek yg udara tu betui...klu die sbot angin???hahahahaa...konpem aku gelak golek2 nyer kan??hahahaah..yg ni pong aku da gelak2 ngn kici ngn cager...smpai kejang prot kot...kpd kwn aku sorg tu...ko mmg shbt ku plg bes...sllu wt aku gelak x henti2...ley aku bhn2 ari2..heeee...kesimpulan nyer di cni...tentere tanah = tentere drt manekale tentere ayaq = tentere laot...

cotcet2: kpd tuan nyer bdn...mnx ampon byk2 bab aku scre sengje2 cite2 psl bhn2 smlm kat cni yer...heeeeeee

4 comments:

luluka said...

hahaha.....tentere tanah....cah...tentera...ganti tentera...best jgk..hahaha...menambahkan lg kepenangan...hehehehe
ulaq dlm lab...aku xleh tahan na...hahaha..mata bella....duk aware..ahhaha

[e]cha [b]aek said...

hahhaha...siap pakai spek kot...tok melihat kemane pegi ulaq ijau itu....muke siap pucat ag kot..x thn....tentere tnh??huuuu..xpena ku dgr...taniah bella...hang da cipta rekod br...hahaha

luluka said...

hahahaha......muka dia dlm lab xleh bla..haha..nk wat gnw..ore bandar xrajin jupo ulaq...hahaha...

[e]cha [b]aek said...

hahahah...betiq la kot...no komeng...heeeeeeee