Friday, February 19, 2010

- aku jd chef wedding -

ni post xdek kaitan ngn gusip araustralia naa....ni klateria mari...heeeee...ni nk cite ket....mggu ni aku cuti smggu...blk uma ari jumat mlm...smpai ler pg sbtu..sbtu tu de kndri abg aku bw lik wife die lak...nk xnk ne la tahan mate yg x ckup tidoq ni tok tulun2 ape yg ptot...yg xptot nyer..aku xsmpt mndi kot..da kui 3 br aku buley mndi..mne x nyer...bgn kui 8 lebey2 tu....mkck aku da ltk ank die dah suh aku jge...syakir buah ati aku....duk lyn syakir smpai kui 11 gk ler...dtg plak pkck aku..ajak g amik ns pengntin wife die wt kat uma die psr mas...aku ni dala xmndi ag....ngn bju kelawar ngh2 ari....aku nk mndi tp sume ckp xyah mndi..bab da lmbt ni...aku ngn busyuk2 masyam aku...yakin jet g tuka baju pastu g amik ns pengntin....maen tgkp muat je lor...pastu stat ler kelam kelibot kat dapo umah aku...ns dan laok2 pngtin tuh x d hias2 ag...pngntin nk dtg pas zohor...aku besme ns2 ni smpai kui 12...dah tu..aku ler yg nk kene hias2 laok pauk itu ngn mkck aku...duk ssn udg...wt munge gune lade ngn tomato dan mcm2 lagi...yg plg syok nyer...dah abes2 hias de yg lebey2 tu ley msk prot aku beb..de udg galah msk planta..salad bungkos2 cndwn...pastu dgg bngkos...peghhh..terbaekkk...sdp hinnggee mnjlt pggn kot...ni la die hsl tgn aku..pestime beb...heeeeeee....


cotcet2: aku tukang hias2 jet....bkn chef pong....tjk ats tu sj nk bg gempak jet...heeeeee

No comments: