Thursday, August 27, 2009

- mUsUh Ku KiNi BeSpReNGkU -

haa,,ini tjk cm xkenal make xchenta la kot kan,,nk di jadikan cite,,,aku pakai a ngn b la eh,,kang tulis name kang aku ne sita lg lak,,,dlu kale mreke2 ni cm xbp nk baek lah kan,,stat sem lps lah,,si a cm xpuas ati jet ngn si b,,,time2 test,,kitrg bekijesame kan,,si a ane de juin,,die siap ckp ag kat si b ni,,tgk buku pong xreti wt ag ke,,,sound dairek beb,,kami2 di sekeliling si b ni,,tekezot berok gk lah kan,,wt kan ati kami pns jet,,pastu lak,,si a tuh,,time2 nk stdi same2,,klu de si b ngn geng sot die,,ane penah si a tu juin,,,dan klu sgle kije y die da siap,,ane pena bg tgk,,,siap anta jet,,klu nk tnye pong,,,aduuiii,,baek xyh tnye lah,,t kite ne semboq lak,,,tp skg ni,,dorg da stat idop same2,,mkn mndi tido sume skli lah,,,ari demi ari mreke telah mngenali dri masing2,,,dan akhrnye,,br lah mreke ase mreke ini sgt lah serasi tatkale mreke besame,,,smpai kan tiap mlm a g blk b,,tnye kamu ngh wt pe,,,nape xtido2 ag,,pastu pnjm2 itu ini,,,tnye psl awek2 sume lah,,,mmg da nmpk dah la kan hint2 y die ingin berbaek tu,,pastu kan,,ari ni dlm sjrh,,die ingin bekijesme ngn b lak,,wt asaimen tugether2,,pizen besme2,,,pndk kate seiring dan sejln lah,,

bese la kan,,mnusie kan beubah,,dan 1 ag,,,xkenal kan make xchenta,,,dan juge dun judge buk by its kaver lahhhh,,,,sblm kenai jgn ckp mcm lor,,kenai dlu br mcm2 k,,,

cotcet2 : mmg respek lah same kamuu B,,,hahahahaha

4 comments:

Franky Boy said...

hoho.. respek la ngan B tu sbb leh kejesame ngan A tu.. phewwitt..

bisik-bisik: mcm harta si B tu jadi harta si A plak kan.. hahaha

[e]cha [b]aek said...

hahahah,,,tu la kan,,,mnusie beubah kan,,ko bile ag nk trime kehadiran Raaaffffiiiii,,,hahaha,,,

cotcet2 : awek mu awek ku jua,,

Franky Boy said...

owh no.. haha.. bak kata izmal, rafiq tu hitam mati.. haha..

bisik-bisik: ilmu mu ilmu ku jua.. ilmu ku, ilmu ku jua..

[e]cha [b]aek said...

itam mati pe lak,,itam manis kot,,,hahahaha,,,

cotcet2 : cm kenai jet ayt tu,,,"ape aku dpt klu aku aja ko",,,hahhaha