Tuesday, August 4, 2009

- aKu MenDeRiTe -

ari2 idop aku dlm ketakutan,,,bkn tkt antu,,bkn tkt lipas,,bkn tkt cali,,dan seangkatan ngn nyer,,,aku takot xdak air,,!!!kui 6 smpai 8 mlm [peak hour],,stat dah,,,air2 ni die wt magik2 cipmor,,,jap de jap xdek,,aku lak ari ni [ senin ] klas smpai 6.30,,da knpem2 air akn meng cipmor kan dri mreke,,,tp sllu nyer,,aku bjye mndi,,,tp ni arii,,,ari malang aku agk nyer,,blk2 bilik mmg lngsg xdak airr,,,jmban je de air,,ramai lah dak2 duk mndi dlm jmbn,,smpai kan air td xdak tross,,dan aku???xmndi smpai ke mlm ari,,,tggu pnye tggu,,,xdek gk air,,kunon nk wt tuto fzk,,tp otak xmo jln lak dah,,,smpai lah kui 12.20,,,aku br jmpe air kat blk mndi la kan,,,mule2 tu air laju lorrr,,tibe2,,,kecik,,,kecikk,,dan mkin kecikk,,las2 tros xdek,,,sib baek la aku da smpt syempu2 pesume,,klu x,,mau aku tdo dlm keadaan kebusukan keituaan,,,hahahahaha,,,,

cotcet2 : arp2 sok ag baek dr ni ari,,,

No comments: