Monday, July 20, 2009

- AzAb Dr NeRaKe -

haaa,,,ayt tu,,,aku dpt sem lps,,mmg khas d tuju kan tok aku besme2 rkn2 ku,,apebile aku bsme2 rkn2 ku bsembang ngh jln d mlm ari,,,pd hal,,,kami2 y pompan dan mreke2 y laki2 ni jaoh kot,,,dorg duk seberng jln belah sne,,kami sebrg ag belah cni,,,tang mne azab nye aku xtau lar,,dan kami2 juge bkn nye ckp bebukan,,,kami cume ckp psl prot kami2 y kelprn jek,,time tu kami2 sume ngh kelprn dan sdg mnnggu bege abg big bear y sdp ag mengenygkan tuu,,,mreke2 y bg ayt tu tok kami2 xlaen xbkn mreke2 dr club imam,,,y nk sgt2 cegah mksiat di uitm arau ini,,pastu puler,,aktvti mreke2 ni kan,,,tiap2 mggu de,,,aku naek penat gk tgk rumet ku y bz 24 jam,,klh wonder pets y kene tulun haiwan2 y dlm kesusahn,,heee,,,,mreke2 ni btui gk la kan motif2 nye nk cegah maksiat2 pe sume,,tp kan,,tulun la jgn pandai ckp jek,,sdgkn ahli2 mreke pong duk gewe2 sne cni,,,de y dr tudun2 laboh tu,,tbe2 jd xbp nk laboh,,,1 hal ag kan,,,cube la bhgi kan mase tok rkn2 ku y juin imam2 ni nk stdi,,jgn la aktviti tiap mggu de,,cian aku tgk,,smpt ke mreke2 tu nk wt asaimen2,,stdi,,,blk aktvti knpem la penat,,ngn meting2 nye ag,,,tujuan dtg cni nk stdi,,bkn nye nk ripit2 exten2,,,ngn aktivti cmtu,,,knpem2 la dorg ni lotey2,,,ag 1 plak,,jgn pk Allah akn tulun kite 100% sedgkan kite tidak berusehe tok mncapai sesuatu y kite nk,,,xkn nk betwkl jek,,,usehe nye tidak,,cne nk dpt pe y kite nk klu cmtu,,,

cotcet2 : lu pk la sndriii,,,

No comments: