Monday, July 20, 2009

- aKu SkE LeLaKi -

yee benarrr same skli aku ske laki,,n xpelik bab sume pompan mmg ske kan laki,,,cume de kes2 tetentu je pompan xske laki,,,tp nk di jadikan cite la kan,,,de la le***er sorg tu kan,,upenye,,,die kureng ngn pompan,,n ske ngn laki ket,,,bnde ni senier2 kami y bg tauuu,,y pompan di lyn gitu2 aje,,,y laki d lyn lebey2 gitu,,,lebey2 tu mksd nyer,,perhatian la kot kannn,,,so bg kami2 y pompan2,,,yg de klas ngn die,,,,ati2 la yerr,,,jgn wt pangai lak lam klas,,kang klu die nTi betui2 ssh gk nk idop time final kang,,kan penah ade kes2 y le***er dorg akn fail2 kan jntina2 y mreke xske,,,sndri mau igt la wahai shbt2 ku,,,,emmm,,tp tu sume cite2 org,,tatau kebenarannyerr,,so kite dgr buley,,pcy jgn,,laayaaaaaaaaannnn

cotcet2 : aku lak nT laki or pompan muke byk jrwt,,ley ke cmtu???hahhahah

17 comments:

Anonymous said...

eh yeke ade lec gitu???

kalo de lec gitu..
yg memfailkan bebudak yg same jantina ngan die...
abis la...

ramailah repet...
tp...
kenyataanya..
tak ramai pun repet..

n aku rase...
ko bakal repet PHY 524...
dengan prangai ko mcm ni...
sesuka ati je kutuk lec..

[e]cha [b]aek said...

laaaa,,bile mase lak la aku kutok lec,,tu sume senior yg bg tau,,,aku tulis je pongg,,,aduiiiiii,,emo la plak kamu ni,,,

areev said...

2 anymous;
pergh............sedap ayt..
perangai ko? pe baik ke? ko xpernah kutuk ko punya lectr? bajet bdk baik..dh nama pun lectr, perangai mcm3..ko puny attitude lg terok, ape?! ape, ko buat nie, bukan nama mgutuk jgk ke? dah la kutuk org, pengecut, org mcm ko nie la yg bakal mnjahanmkn dunia, talam 2 muka..

p/s: bangga ke jd bdk mtric?! aku, xbngga pun..

Franky Boy said...

mmmm.. saya setuju ngan areev.. bukan la cakap kan.. anonymous, ko pun student juga kan?? if ko budak dip b4 diz, mesti ko tau keadaan2 ni, sbbnya ko dah jumpa ramai lect yang mengajar masa dip.. except ko dak matrik la kan.. mgkn beberapa org lect ja ko jumpa.. apa2pun, benda ni blog.. and sebagai blogger, itu hak kita nak cakap apa pun.. blog kita, n3 kita la.. tak puas ati, wat la blog sendiri...

[e]cha [b]aek said...

yeeeeee,,,sy stju same skli ngn kate2 mu wahai areev ku ngn franky ku,,,sile la wt blog sndri,,jike anda tidak puas ati dcni yer??maceh,,,

cotcet2: lev peace not war,,:)

luluka said...

ish8x...astagfirullah....
dip ko matrik ko...supo jah eh...
kalu belajar xberamal, supo ngn lebih kure pokok lebat xdop buah...
xdop go satu...
nie...kijo nak baloh blako nie..
kalu ada buat cilap, tegur la caro molek...bukan caro gini...hok jung negur pom.....xbetol lah mana...punoh stesen....

~daLucky0ne~ said...

hahaha..
nape la dak mtrik ni jeles sgt.,
ade pnyakit hati namenye ni..
so, ubatkan la hati 2..
muga2 smpat ubat sbelum merebak kuat..
byk2 istighfar ye dik..
bru pat3 pon da nk blagak ke????

mr-you-know-who said...

hehe..mmg bes lar blog nie..ade sejuk ade panas..pergh!!

"Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with his experience.."

[e]cha [b]aek said...

sjok pns yerr???aduii,,mcm2 lorr,,tp xpe,,ngn kehadiran kamu2 sume,,,wt kan blog ku ini ag meriah,,,heeee

Anonymous said...

mmg la saye student...
erm...kutuk lec??
penah ke erk??

tp takdelah bgtau sume org kan..
bukan ke memburukkan org tu tak baik..

sekarang ni dah tau lec tu baik kan..
kan tak pasal2 da fitnah lec tu..
bukan ke berdosa fitnah tu?

Anonymous said...

to areev...

saye bangga jadi budak matrix..
sebab:

1) bende yg budak dip blaja 3 tahun saye blaja dlm 1 thun je..

mmg saye budak nakal...tp tak sampai mengutuk lecturer sampai care gini la...
saye masih tau adab2 bersama pendidik dan hormat org yg lebih tua..

kalo tak suka...
lantak lah...

saye penghapus dunia ke kawan kamu yang penghapus dunia?

senior kamu yg mane bgtau mis tu gitu??

mr-you-know-who said...

nyum nyum..saya ada pop corn..sapa nak jugak? :P :P

p/s: bes wayang ni..

matrix the great said...

saya pon bdk matrik..saya sokong anonymous..padan laa muka kauorg..konfom kauorg repeat..
kauorg mmg lembap..3 tahun blaja pon tak dpt score..tgk mcm bdk matrik..sethun je..msk deg pon tk dpt score..padan muka kauorg
kitaorg mmg kedekot ilmu laa..nak carik ilmu pg laa carik sndiri oi..

p/s ingat org hormat ke bdk dip..

~daLucky0ne~ said...

hadoi la...
m'jwb la plop..
setau aku kalo kt atas sne 2..
xde lak mention mis or madam or hape..
da bdk mtric gtau dye mis..
yo la kot..
tp, mn dye tau ye??
adakah dye pon pk cm2 gak??
great minds think alike..
bad minds think??????????????
2 satu hal...

lg...
ade x ko xpuas ati ng sape2...
pdhal ko x knai lg pngai dye cmne...
1st ko tgk da burok...
so, ape yg ade lam ati kamu???
4 sure yg burok..
mcm aku knai dak mtric ni la..
sah2 aku kate budak ni kuang hajo namenye...
pas2 bile aku knai dye btoi2, baru aku realize bnde 2..
lets bygone b bygone la...

last part...
aku mmg bdk dip...
bgga dpt jdk bdk dip..
sb aku dpt blaja lame..
byk ilmu yg aku kutip..
xkire la formal ke x..
sbenarnye pngalaman adalah guru yg terbaik..
so, kt cni aku rse, kami bdk dip lagi byk mkn garam kot...

aku xphm nape ko bgga sgt jdk dak mtrik...
n btol ke staun je??
tah2 yg 2 taon pnye..
he2..
adik2 aku dok mtrik..
rilek je...
xde pom blik riak bgga ng aku sb dorg dpt mtrik..
intake bru2 ni, adik aku dpt mtrik kpm..
dye tolak cam2 je..
aku xnmpak ape speselnye korg ni..
unless kalo ko kejar dunia..
mmg btoi la jln ko ni..
cpat cket la p'jlanan 2..
tp, aku...
suke stdy lg..
he2..
tolong la hormat org..
xkire la dak mne pon..
b nice 2 HIM..b nice 2 every0ne...

~daLucky0ne~ said...

tmbh cket..
korg ckp tas dasar ape ni??
korg ke yg tntukan idop korg???
"wamakaru wamakarollah..
wallahu khairul maakiriin.."
=manusia merancang..dan Allah juga merancang..dan sebaik2 perancang adalah Allah..

skrg ni korg bleh la m'dabik dada..
sb DIA bg n tros bagi..
1 day nt bile DIA tarik balik,tersungkur la..
xde pedoman..
mase 2 idop terumbang ambing..
sumenye sb berlagak atas muka bumi DIA..
sedangkan Rasulullah pon merendah diri..
padahal Baginda ma'sum..tiada dosa...

troskan la ng prasaan riak bngga korg tu..
moga same2 kita d beri hidayah..

=ya Allah..
jgn lah Engkau palingkan hati-hati kami setelah Kau beri ptunjuk kpd kami,..ameeen=

Franky Boy said...

cah, mmg hangat blog hang.. hihi.. leh jadi editor kat berita harian dah nie.. or, cipta magazine baru.. saya annual describer ko cah k.. ahaks..

dip vs matrik? kawan saya yang dah abis matrik, dah abis degee, tak semua nya berjaya and dapat pekerjaan.. mmg saya tak nafikan hard skill korang mmg power.. tapi when it comes to soft skill, i think you'll are the biggest loser..

masa dip itself, even hard skill kitorang ni x la power sangat kan, tapi kitorang develop juga soft skill selama 3 tahun tu.. i shud say, that we're balance in terms of both soft and hard skills..

bisik-bisik: dah letak jawatan.. hihi..

Hafirda Afiela said...

salam,
ni blog suka suki ke tau blog lepaskan perasaan? xfhm betui la...
erm ni bg sayalah...
kwn sy si ecah ni sikit pun tak fitnah lec die tu,mention nama pun tak rasenye(xtau la klau sy x tebaca nama tu klau ade), hanya nakkongsi apa yg die tahu aje kan...
pasal bdk matrik tau dip ni...saya rase sumenye sama aje,xsmstinye yg amik dip tu lambap dan yg mtrik tu pndai sgt...klau Tuhan tu nak tarik semua yg dipinjamkan, sekelip mata aje...
ini pndapat sy la...blaja 3 thn lg untung kut dr blaja setaun je...byk bende blh blaja beb...

p/s:chah, aku rase mmg sesuai blog ko ni letak echagusip...panas btl!!!