Sunday, July 14, 2013

.: BangLa yg GentLeMen :.


Kejadiann ini belaku 3 minggu lepas time naek Komuter.. Pukul 5 naek komuter konpem penoh kan..orang balik kije la balik shopping la balik sekolah la...dan macam-macam lagi..bile masuk je train penoh gile orang...tepakse la berdiri pegang tiang-tiang...lepastu tibe-tibe ade encik bangla depan aku berdiri bangun tunjuk2 suruh aku duduk...die nak cakap pon x reti agak nye..tekezot jugak x sangke gentlemen jugak bangla ni kan..tepi die encik melayu..tengok je aku berdiri... xde pulak wat gentlemen2 macam encik bangla tu...emmm tapi da tengok kiri kanan laki aku x nak la duduk...baek berdiri...dah lame sangat aku berdiri x duduk2 encik bangla tu pon mai duduk balik....

cotcet2 : ktie x kire bangse ape pon,,agame ape pon sopan santun tu mesti ade - dr muhaya :)

No comments: