Monday, September 26, 2011

- KeHiLaNgaN -

dlm kegumbiraan dpt lesen rini..tbe2 ade plak brite x bes...wt ase kehilangan ase sedey ase cm xbes....cm x caye plak ase kehilangan ni tejd lg...bile da stat ase kehilangan ni..mule la aku pk mase2 akan dtg..cne la aku tnpe die...aku sedey aku gumbire sape nk tau...bile di lande ketensenan sape nk ilangkan tensen aku...bile aku gumbire x tehinngge sape sggp lyn aku nye gumbire....tesengih2 tiap mase sape sape ley tgk???bile kesedehan x tekate sape nk wt aku gelak x tehinngge??sape nk bg kate2 smgt nsht2??wlpn gado2 tiap mase tp nnt2 sume nye jd baek mcm bese...kehadiran die dlu kale sgt2 la x digemari..tp lame2 mkin di alu2 kan...sbbkan die aku da beubah wlpn cket tp lame2 da jd bukit....bab kan die aku byk tesnyom rianggg...tp skg die da nk g jaoh2....jaoooooooooooooooooohhhh....jaooooooooooooooooooooh ngt....haih..sedey nye rase.....x sannnnnnnnnnggopppppppppppp...

cotcet2 : Banyak benda dalam dunia nie.. Kita nampak.. Tak bermakna.. Kita tau segala²nya..

No comments: