Saturday, March 20, 2010

- mY MoT -

mot...

mot pencurik ati aku..tp xreti2 nk bg blk ati yg tlah d curi...skli tgk aku sude suke dan jth chenta same tgn mot...heee...kenai die da lame gk...thn ptme dip...kenai kat alam maya..cm bese ler..aku ni dlu kale mmg gile kan dunie cetin2...stat fom 2 ag aku ske cetin2...msk jet dip pnykt mkin mnjd2...dan kenai lah ngn mot ni...time tu masing2 ngh stdi...aku ngn dip aku..die dgri kat uthm...mule2 kenai no tipun xdek tuka2 pongg..masing2 syok kat ym ngn emel jet..da bulan2 kenai...tbe2 de 1 time tu..sume xley nk on9 bab bz...dan time tu la mot bg off9 msg kat ym aku...mot bg no tipun...sgt2 la gumbiraa time tu...bab nyer ley kontek2 die pakai fon lak...xyh g cc nk on92 dah...

mot..mbe y sgt2 la bess..ske wt lwk...xske siyess2...suke wt aku gelak dan tesengih2 spnjg mase...dan yg plg bes die ske bg smgt dan nsht...pastu ske wt kco d mlm ari..tu pong syok gk...bab nyer ley tmn aku stdii...stdi sorg2 busan dan cpt ngntok..de tmn??mst la suke....heee...
mkin ari jd mkin syok geng ngn mot..smpai lah da thn akhr dip...die pong da abes blja...dan da dpt kije bes2...electrical engineer xslp...sgt2 la bes dan juge bahagie....tiap mase die ade...

tp skg da x cm dlu..sume da bw dri...die ngn life die..aku ttp d bumi araustraliaa....da lame x kontek2...no die tah mane2 tah..ym die??die da lame x on9....ym2 dlu kale ngn die..ade ag aku smpn baek nyer....da lame x bc..tbe2 ase nk bc..dan bile da bc?aku sgt mrindu kamuuuu.....tidakkkkk....!!!!!!

cotcet2 : mne mot ilang???????

No comments: