Monday, January 18, 2010

- PeMaLaS pUnYe OrG -

nape lah sem br ni aku cam xdek smgt nk blaja??nk p kelas pon malas..asal p kelas je ngntok2 mate gelong2...pastu x paham ape lec aja..pastu tibe2 ade kuiz2...pastu ade tuto dan asaimen dan juge lab ripot yg tah bile2 tah aku nak buat....nape la malas sgt2 aku ni....dah la pointer sem lps pong jth gile2...x jugak insap2....ape nk jd ngn aku niiii....asik pk nak blik umah...nak duk ngn maa ngn abah...br smggu dftr aku da blk umah...weken ni plak aku da cabot lik bangi plak..bab abg aku kwen2 dan juge ingin bejmpe dgn kekasih hati ku yg samat dlhr kan smlm..tmbh ag sorg ank sdre dlm idop aku...sume nyer jadik 5 dah...1 hero yg laen sume heroin..xdek ke sape2 nk bsh otak aku ni..da lemau agk nyer...aduuiiii..ape la nsb...bile mo abes blaja daaaaaaaaaaaa... :(:(

cotcet2 : nk begusip pong xdek mud..cam mano ni??

No comments: